Skip to main content
•• Επισκεφθείτε τον ιστότοπο των αποφοίτων μας: alumni-dima.upatras.gr  και στείλτε μας την προσωπική σας ιστορία! ••
•• Επισκεφθείτε τον ιστότοπο των αποφοίτων μας: alumni-dima.upatras.gr  και στείλτε μας την προσωπική σας ιστορία! ••
•• Επισκεφθείτε τον ιστότοπο των αποφοίτων μας: alumni-dima.upatras.gr  και στείλτε μας την προσωπική σας ιστορία! ••

Χρήστος Ι. Πιερρακέας

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Χρήστος Πιερρακέας

 

Βαθμίδα: Καθηγητής

Τμήμα: Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών,

Ε-mail: pierrakeas@upatras.gr

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=d5ybCLIAAAAJ&hl=en

Σπουδές

1982-1986 Πτυχίο του Τμήματος Μαθηματικών, της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, Βαθμός πτυχίου 7,84.

Υποτροφία Ι.Κ.Υ. για το ακαδημαϊκό έτος 82-83.

1987-1994 Διδακτορικό δίπλωμα στην Ιατρική Πληροφορική, στην θεματική περιοχή των Εμπείρων Συστημάτων, στο Ιατρικό Τμήμα, Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής, της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Πατρών.

Θέμα: ‘Μελέτη και αξιολόγηση των παραμέτρων του ραδιενεργού Νεφρογράμματος και ανάπτυξη Συστήματος Εμπειρογνώμονα’, Βαθμός Άριστα.

1998-1999 Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης (ετήσιο) στην ‘Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση’, στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση’, της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.), Βαθμός 7,37.
2001-2002 Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης (ετήσιο) στην ‘Εκπαίδευση Ενηλίκων’, στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος ‘Σπουδές στην Εκπαίδευση’, της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.), Βαθμός 8,50.

 

Επιστημονικά Ενδιαφέροντα

  • Εκπαιδευτική τεχνολογία
  • Εφαρμογές καινοτόμων τεχνολογιών στην εκπαίδευση (e-learning συστήματα, εργαλεία, τεχνικές, μεθοδολογίες, εφαρμογές σε MOOC, STEM / STEM education κλπ.)
  • Εφαρμογές ΑΙ στην Εκπαίδευση, Ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτικών διαδικασιών
  • Ανάπτυξη Ψηφιακών ικανοτήτων (εργαλεία, τεχνικές, μεθοδολογίες, εφαρμογές), Μοντελοποίηση χρηστών και Learning analytics, Σχεδιασμός και ανάπτυξη πληροφοριακών συστημάτων και συστημάτων για την εκπαίδευση, εκπαίδευση από απόσταση.

Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε Διεθνή Περιοδικά

  • Vassilakos, P.J., Pierrakeas, C., Pallikarakis, N., Gorillas, Th., Profanti, M., Michalopoylos, B. & Barbalias, G. (1989). Knowledge Based System (KBS) for Radionuclide Renogram (RR). Nuclear Medicine, Trends and Possibilities, A.E. Schmidt and G.L. Buraggi (Eds), 1, 432-435.
  • Panayiotakis, G., Skiadopoulos, S., Solomou, E., Pierrakeas, C., Costaridou, L., Kalogeropoulou, C. P., & Dimopoulos, J. (1998). Evaluation of an anatomical filter-based exposure equalization technique in mammography.British journal of radiology, 71(850), 1049-1057.
  • Skiadopoulos, S., Pierrakeas, C., Costaridou, L., Kalogeropoulou, C. P., & Panayiotakis, G. (1999). A phantom-based evaluation of an exposure equalization technique in mammography. British journal of radiology, 72(862), 977-985.
  • Xenos, M., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2002). A survey on student dropout rates and dropout causes concerning the students in the Course of Informatics of the Hellenic Open Computers & Education39(4), 361-377.
  • Pierrakeas, C., Xenos, M., & Pintelas, P. (2003). Evaluating and improving educational material and tutoring aspects of distance learning systems. Studies in Educational Evaluation29(4), 335-349.
  • Kotsiantis, S., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2004, May – June). Predicting Students’ Performance in Distance Learning Using Machine Learning Techniques’. Applied Artificial Intelligence (AAI)18(5), 411-426.
  • Pierrakeas, C., Xenos, M., Panagiotakopoulos, C., & Vergidis, D. (2004). A comparative study of dropout rates and causes for two different distance education courses. The International Review of Research in Open and Distance Learning (IRRODL),5(2), 1-15.
  • Xenos, M., Dermitzioti, E., & Pierrakeas, C. (2004). Assessing the quality of web sites used in higher open distance education courses.Education, Communication & Information4(2-3), 237-253.
  • Kalles, D., & Pierrakeas, C. (2006). Analyzing student performance in distance learning with genetic algorithms and decision trees.Applied Artificial Intelligence20(8), 655-674.
  • Panagiotopoulos, I., Kalou, A., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2013, June). Adult Student Modeling for Intelligent Distance Learning Systems. Engineering Intelligent Systems for Electrical Engineering and Communications (EISEEC), 21(1), 1-14.
  • Solomou, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2015). Characterization of Educational Resources in e-Learning Systems Using an Educational Metadata Profile. Educational Technology & Society, 18 (4), 246–260.
  • Kostopoulos, G., Kotsiantis, S., Pierrakeas, C., Koutsonikos, G., & Gravvanis, G.A. (2018). Forecasting students’ success in an open university. International Journal of Learning Technology (IJLT), Vol. 13 (1), pp. 26–43.
  • Spyropoulou, N., Pierrakeas, C.J., & Kameas, A. (2019). Experience Gained from Applying a Team-Based Approach for MOOC Development. International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies (IJWLTT), Volume 14(2), 15-30, April-June 2019. doi:10.4018/IJWLTT.2019040102.
  • Kostopoulos, G., Kotsiantis, S., Fazakis, Koutsonikos, G.A., & Pierrakeas, C. (2019). Semi-Supervised Regression Algorithm for Grade Prediction of Students in Distance Learning Courses. International Journal of Artificial Intelligence Tools (IJAIT), 28, (4), June 2019, doi.org/10.1142/S0218213019020019.
  • Panagiotarou, A., Stamatiou, Y., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2020). Gamification Acceptance on learners with different e-Skills. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research. 19 (2), pp. 263-278, February 2020, https://doi.org/10.26803/ijlter.19.2.16.
  • Kostopoulos, G., Panagiotakopoulos, T., Kotsiantis, S., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2021). Interpretable Models for Early Prediction of Certification in MOOCs: A Case Study on a MOOC for Smart City Professionals. IEEE Access, 9, 165881-165891.
  • Sofias, T. A. & Pierrakeas, C. J. (2023). Student Engagement and Educational Benefits of Web GIS-Based Projects. International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies (IJWLTT), 18(1), 1-16. http://doi.org/10.4018/IJWLTT.317089.
  • Aravani, L., Pintelas, E., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2024). A Natural Language Processing Framework for Hotel Recommendation Based on Users’ Text Reviews. arXiv preprint arXiv:2408.00716.
  • Kalogeratos, G., & Pierrakeas, C. (2024). Use of learning theories and visual programming (scratch) in education. Technium Education and Humanities10, 41–54. https://doi.org/10.47577/teh.v10i.11688.
  • Katsenos, I., & Pierrakeas, C. (2025). Assessing Individual Contributions of Team Members to Team Achievement by Combining Peer Assessments and Digital Presence in an Academic Environment. Education Sciences15(3).

Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε Διεθνή Συνέδρια με Κριτές

  • Vassilakos, P.J., Pierrakeas Ch., & Pallikarakis, N. (1988, August). Development of a Knowledge Based System for the Radionuclide Renogram. In World Congress on Medical Physics and Biomedical Engineering, San An­tonio Texas, 6-12 August.
  • Vassilakos, P. J., Pierrakeas, Ch., Pallikarakis, N., Gorillas, Th., Profanti, M., Michalopoylos, B., & Barbalias, G. (1988, August). Knowledge Based System (KBS) for Radionuclide Renogram (RR). InEuropean Journal of Nuclear Medicine, 14 (5-6), 256-256), Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
  • Vassilakos, P., Pierrakeas, Ch., & Pallikarakis, N. (1988, November). Expert system for the radionuclide Renogram. In Advanced Informatics in Medicine (AIM) – Workshop on AI and expert systems, Brussels – Belgium, 23-27 November.
  • Vassilakos, P.J., Pierrakeas, Ch., Ragavas, A., Pallikarakis, N., Profanti, M., Pagonis, D., Dunis, J., Gorilas, T., & Metakides, G. (1989). Diagnosis of Renal Functional Abnormalities using Radionuclide Renogram (RR) curve and an Expert System. In European Nuclear Medicine Congress, Strasbourg France 28 August to 1 September (Poster presentation).
  • Pierrakeas, Ch., Vassilakos, P.J., Barbalias, G., Ragavas, A., & Pallikarakis N. (1989, August). A Decision Support System for Diagnosis of Renal Functional Abnormalities based on the Radionuclide Renogram. In V Mediterranean Conference on Medical and Biological Engineering ‘Medicon 89’, Patras Greece, 29 August to 1 September (Poster presentation).
  • Pallikarakis, N., Pierrakeas, Ch., Ragavas, A., Metallides, S., & Vassilakos, P.J. (1991, September). A DSS for the radionuclide renogram. In IV International Symposium on Biomedical Engineering, Peniscola Spain 17-20 September.
  • Sphiris, N., Pierrakeas, Ch., Likaki, H., & Panayiotakis, G. (1993, July). Mammographic image processing and breast cancer determination with a simple algorithm. In II International Conference on Digital Signal Processing and Computer Applica­tions to Engineering Systems, Nicosia Cyprus 14-16 July.
  • Sphiris, N., Pierrakeas, Ch., Panayiotakis, G., Kelekis, N., & Kelekis, D. (1994, May). An image analysis software tool for Quantification of Atherosclerosis. In I International Conference on Medical Physics and Biomedical Engineering, Nicosia Cyprus 5-7 May.
  • Skiadopoulos, S., Solomou, E., Kalogeropoulou, C.P., Giannakou, L., Pierrakeas, C., Costaridou, L., & Panayiotakis, G. (1998). Exposure equalisation technique in mammography: objective and clinical evaluation. In 1st European Symposium in Biomedical Technology and Medical Physics, Patras, Greece, 28-29 August.
  • Kotsiantis, S. B., Pierrakeas, C. J., & Pintelas, P. E. (2003, September). Preventing student dropout in distance learning using machine learning techniques. In 7th International Conference on Knowledge-Based Intelligent Information and Engineering Systems (KES’2003). St Anne’s College, University of Oxford, UK, September 3-5 (Lecture Notes in Computer Science (AI Techiques in Web-based Educational Systems), Springer-Verlag Berlin Heidelberg Vol 2774, pp 267-274).
  • Hatzilygeroudis, I., Karatrantou, A., & Pierrakeas, C. (2004, September). PASS: An Expert System with Certainty Factors for Predicting Student Success. 8th Pacific Rim International Conference on Artificial Intelligence (PRICAI), Auckland, New Zealand, 09/2004 (Lecture Notes in Computer Science (Knowledge-Based Intelligent Information and Engineering Systems), Springer-Verlag Berlin Heidelberg Vol 3213, pp 292-298).
  • Giannelou, O., Styliadis, A., & Pierrakeas, C. (2005, May). Evaluating e-Learning & Distance Learning Functionality. In International Scientific Symposium (pp. 1-14), Alba Iulia, Romania, 5-6 Mai.
  • Pierrakeas, C., Georgopoulos, V., & Malandraki, G. (2005, Sempember). Online collaboration environments in telemedicine applications of speech therapy. In Conference proceedings: 27th Annual International Conference of the IEEE Engineering in Medicine and Biology Society (Shanghai, China, 1-4 September 2005). IEEE Engineering in Medicine and Biology Society. Conference (Vol. 2, pp. 2183-2186).
  • Hadzilacos, T., Kalles, D., Pierrakeas, C., & Xenos, M. (2006, May). On small data sets revealing big differences. 4th Hellenic Conference on Artificial Intelligence (SETN’06), May 18-20, Heraklion, Greece. (Lecture Notes in Computer Science (Advances in Artificial Intelligence), Springer-Verlag Berlin Heidelberg, Vol 3955, pp 512-515).
  • Kalles, D., & Pierrakeas, C. (2006, May). Using Genetic Algorithms and Decision Trees for a posteriori Analysis and Evaluation of Tutoring Practices based on Student Failure Models. In Artificial Intelligence Applications and Innovations: 3rd IFIP Conference on Artificial Intelligence Applications and Innovations (AIAI), 2006, June 7-9, 2006, Athens, Greece (Vol. 204, 9-18). Springer, US.
  • Pierrakeas, C., Georgopoulos, V. C., & Malandraki, G. A. (2007, January). Telemedicine applications of speech pathology based on online collaboration environments. In World Congress on Medical Physics and Biomedical Engineering (27 Aug. – 1 Sept. 2006, Seoul, Korea) (pp. 350-353). Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
  • Pierrakeas, C. (2008, May). Managing Large Scale Development of Educational Software. In Proceedings of PM-04 – 4th SCPM & 1st IPMA/MedNet Conference, ‘Project Management Advances, Training & Certification in the Mediterranean’ Special Session dedicated to ‘Software Project Management’, 29-31 May, Chios Island, Greece.
  • Kalles, D., Pierrakeas, C., & Xenos, M. (2008, July). Intelligently Raising Academic Performance Alerts. In 1st International Workshop on Combinations of Intelligent Methods and Applications (CIMA 2008) of the 18th European Conference on Artificial Intelligence (ECAI-08),Patras, 21-22 July (pp. 37-42).
  • Pierrakeas, C., Papadakis, S., & Xenos, M. (2009, July). Assisting tutors at the Hellenic Open University in the processes of designing, planning, managing and reusing learning activities. In Proceedings of the 2009 European LAMS & Learning Design Conference ( 85-92, Milton Keynes, UK, 6-9 July).
  • Kalou, A., Solomou, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, July). An Ontology Model for Building, Classifying and Using Learning Outcomes. 12th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2012) (pp. 61-65). Rome, Italy: IEEE Conference Publications.
  • Kouneli, A., Solomou, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, September). Modeling the knowledge domain of the java programming language as an ontology. In Proceedings of the 11th International Conference on Advances in Web-Based Learning (ICWL) (LNCS 7558, 152-159). Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
  • Nikolopoulos, G., Solomou, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, September). Modeling the characteristics of a learning object for use within e-learning applications. In Proceedings of the Fifth Balkan Conference in Informatics (Novi Sad, Serbia: ACM New York, 16-20 September)(pp. 112-117). ACM.
  • Panagiotopoulos, I., Kalou, A., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, September). An Ontology-based Model for Student Representation in Intelligent Tutoring Systems for Distance Learning. In 8th Artificial Intelligence Applications and Innovations (AIAI 2012). IFIP AICT 381, pp. 296-305. Halkidiki, Greece: Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 27-30 September.
  • Panagiotopoulos, I., Kalou, A., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, September). An Ontological Approach for Domain Knowledge Modeling and Management in E-Learning Systems. In L. Iliadis et al. (Eds.), 1st Artificial Intelligence in Education Workshop: Innovations and Applications, 27-30 September 2012 (pp. 95-104). Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
  • Pierrakeas, C., Solomou, G., & Kameas, A. (2012, October). An Ontological Approach in Learning Programming Languages: The case of Java and C. 16th Panhellenic Conference on Informatics (pp. 393-398). Piraeus, Greece: IEEE Computer Society Conference, 5-7 October.
  • Spanaka, A., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, October). Experience from designing and applying collaborative learning services in distance adult education.Workshop on Collaborative Learning as Design Activity in 7th Nordic Conference on Human-Computer Interaction (NordiCHI2012), 14-17 October.
  • Nikolopoulos, G., Kalou, A., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2012, November). Creating a Learning Object metadata profile for Distance Learning: An ontological approach. Metadata and Semantics Research (pp. 37-48). Cádiz, Spain: Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 28-30 November.
  • Pierrakeas, C., Panagiotopoulos, I., & Kameas, A. (2013, September). A correlation verb (CorrVerb) ontology for object properties specification within knowledge domain representations. In Proceedings of the 6th Balkan Conference in Informatics (BCI 2013), Thessaloniki September 19-21, Greece (pp. 195-200).
  • Nikolopoulos, G., Solomou, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2013, November). An Instructional Design Methodology for Building Distance Learning Courses. In 7th International Conference in Open and Distance Learning (ICODL 2013), Athens November 8-10, Greece.
  • Aggelopoulou, N., Pierrakeas, C., Artikis, A., & Kalles, D. (2014, July). Ontological Modelling for Intelligent e-Learning. In: Advanced Learning Technologies (ICALT), 2014 IEEE 14th International Conference on, Athens 7-10 July, Greece (pp. 716-718).
  • Spyropoulou, N., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2014, July). Creating MOOC Guidelines based on best practices. 6th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona 7-9 July, Spain. EDULEARN14 Proceedings, pp. 6981-6990.
  • Panopoulou, C., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2014, October). The Extented Correllation Verb Ontology: A New Approach for Object Properties Specification within Domain Knowledge Representation. AC 2014: 11th International Conference Applied Computing, (pp 11-19) Porto 25-27 October, Portugal.
  • Spyropoulou, N., Karathanasis, I., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2014, November). Clarifying the digital content output formats for mobile learning in higher education. In Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL 2014), 2014 8th International Conference on, Thessaloniki 13-14 November, Greece (pp. 139-146).
  • Spyropoulou, N., Demopoulou, G., Pierrakeas, C., Koutsonikos, I., & Kameas, A. (2015, April). Developing a computer programming MOOC. In V. Snasel, M. Alancar, D. Jeloneck, A. B. Salem, L. Valanderau, Y. Saleh, S. Kumar & E. Theodoutou (Eds.), Procedia Computer Science, Proceedings of the International Conference of Communication Management and Information Technology (ICCMIT 2015), Prague 20-22 April, Czech Republic, (pp.182-191), Elsevier.
  • Panopoulou, C., Spyropoulou, N., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2015, July). Exploiting Concept Map Mining Process for e-Content Development. 7th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona 6-8 July, Spain. EDULEARN15 Proceedings, pp. 1671-1678.
  • Spyropoulou, N., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2015, July). Design and development of a web-based tool for supporting educators during an instructional design process based on learning outcomes. 7th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona 6-8 July, Spain. EDULEARN15 Proceedings, pp. 7491-7498.
  • Antonelou, G., Spanaka, A., Nikolopoulos, G., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2015, July). An Effective Approach for Creating e-Learning Activities: General Learning Designs. 7th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Barcelona 6-8 July, Spain. EDULEARN15 Proceedings, pp. 7431-7439.
  • Virvou, M., Kabassi, K., Alepis, E., Kameas, A., Pierrakeas, C., & Theodosiou, A. (2015, July). Empirical Study Towards the Creation of Educational User Profiles for the Students of an Open University. The 6th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications. Corfu 6-8 July, Greece. IEEE.
  • Seremeti, L., Aggelopoulou, N., Pierrakeas, C., & Kameas, A. (2015, September). Binary Relations in Educational Ontologies. 7th Balkan Conference in Informatics. Craiova 2-4 September, Romania.
  • Tsiakmaki, M., Kostopoulos, G., Koutsonikos, G., Pierrakeas, C., Kotsiantis, S., & Ragos, O. (2018, July). Predicting University Students’ Grades Based on Previous Academic Achievements. The 9th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications. 23 – 25 July, Zakynthos, Greece. IEEE.
  • Papantoni, I., Pierrakeas, C., & Dragogiannis, K. (2019, July). Lesson Learned from Design, Development and Large Scale Implementation of Education Teacher Training of an Open Source LMS Using this LMS. 11th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 1-3 July, Spain. EDULEARN19 Proceedings, pp. 6737-6743.
  • Papantoni, I., Pierrakeas, C., & Dragogiannis, K. (2019, July). Training Effectiveness and User Experience of Education Teacher Training of an Open Source LMS Using this LMS. 11th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 1-3 July, Spain. EDULEARN19 Proceedings, pp. 7237-7243.
  • Polymeropoulou, P., Pierrakeas, C., Borotis, S., & Kameas, A. (2019, July). Implementing a MOOC course for Museum Professionals with a worldwide effect. The 10th International Conference on Information, Intelligence, Systems and Applications (IISA 2019). Patras 15-17 July, Greece. IEEE.
  • Borotis, S., Kalemis, I., Polymeropoulou, P., Pierrakeas, C., Dibitonto, M., & Kameas, A. (2020, November). Reskilling and Upskilling Museum Professionals via Blended Learning. 13th Annual International Conference of Education, Research and Innovation, 9th – 10th of November. ICERI2020 Proceedings, pp. 7176-7180, doi: 10.21125/iceri.2020.1536.
  • Sofias, T., & Pierrakeas, C. (2021, January). Effectiveness of a WebGIS-based project on high school students’ spatial thinking skills. Proccedings of the First Workshop on Technology Enhanced Learning Environments for Blended Education (teleXbe2021), January 21–22, teleXbe2021, http://ceur-ws.org/Vol-2817/paper6.pdf, Foggia, Italy (The paper was one of the 5 nominees to win the Best Paper award).
  • Sofias, T., & Pierrakeas, C. (2021, March). Effectiveness of a WebGIS-Based Project on Students’ Attitude Towards Technology Self-Assessment. 15th International Technology, Education and Development Conference, March 8-9, IATED Proceedings, 1835-1840. Seville: IATED. doi:10.21125/inted.2021.0410.
  • Sofias, T., & Pierrakeas, C. (2021, March). Effectiveness of a WebGIS-Based Project on Students’ Spatial Habits of Mind Self-Assessment. 15th International Technology, Education and Development Conference, March 8-9, IATED Proceedings, pp. 1848-1853. Seville: IATED. doi: 10.21125/inted.2021.0413
  • Kalogeratos, G., & Pierrakeas, C. (2021, July). The Covid-19 Pandemic as a Reason for Accelerating the Transformation of the Greek Primary School into a Learning Organization. 13th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 1-3 July, Spain. EDULEARN21 Proceedings, pp. 10333-10340, DOI: 10.21125/edulearn.2021.2140.
  • Kalogeratos, G., & Pierrakeas, C. (2022, July). Knowledge and skills of the digital transformation of the Greek public school in the post covid era. The 13th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA) (pp. 1-7). IEEE.
  • Katsenos, I., & Pierrakeas, C. (2022, July). Hybrid team members appraisal criteria in feedback provided through collaborative work environment-An educational perspective. The 13th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA) (pp. 1-5). IEEE.
  • Damasiotis, V., Boti, E., Fitsilis, P., & Pierrakeas, C. (2022, October). Agile methods as an educational tool: The Agile2Learn project. Proceedings of the Innovating Higher Education Conference 2022 (I-HE2022), Athens 19-21 October, pp. 703-715. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.7330857
  • Noula, A., & Pierrakeas, C. (2022, November). Lesson Learned from the Development and Implementation of Interactive Educational Material in the 3rd Grade’s History Lesson. 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation, 7th – 9th of November. ICERI2022 Proceedings, pp. 2934-2940, doi: 10.21125/iceri.2022.0724.
  • Polymeropoulou, P., & Pierrakeas, C. (2022, November). Upskilling the Professionals in Cultural Heritage: A Methodology in Designing Online Courses. 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation, 7th – 9th of November. ICERI2022 Proceedings, pp. 3778-3785, doi: 10.21125/iceri.2022.0919.
  • Polymeropoulou, P., Chaliampalias, R., Ntaliakouras, N., Pierrakeas, C., & Kameas. (2022, November). Training Intangible Cultural Heritage Professionals in Entrepreneurial and Digital Skills: The Niche Case. 15th Annual International Conference of Education, Research and Innovation, 7th – 9th of November. ICERI2022 Proceedings, pp. 2340-1095, doi: 10.21125/iceri.2022.0909.
  • Kalogeratos, G., & Pierrakeas, C. (2023, July). Exploring Teachers’ Digital Knowledge and Skills: A Comparative Study in the Pandemic Period 2020-2023. 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 3-5 July, Spain. EDULEARN23 Proceedings, pp. 6946-6956, doi: 10.21125/edulearn.2023.1823
  • Nikolakopoulou, K., Pierrakeas, C. & Kameas A. (2023, July). Boosting Agile Project-Based Teaching and Learning Through an Online Community of Practice. 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 3-5 July, Spain. EDULEARN23 Proceedings, pp. 8200-8209, doi: 10.21125/edulearn.2023.2129.
  • Kalogeratos, G., & Pierrakeas, C. (2023, July). Artificial Intelligence in The Public Greek School After the Covid-19 Era. 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca 3-5 July, Spain. EDULEARN23 Proceedings, pp. 6958-6964, doi: 10.21125/edulearn.2023.1825.
  • Galani, P., & Pierrakeas, C. (2023, July). The use of ICT in education administration concerning principals of Greek Primary schools. In 14th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA)(pp. 1-4).
  • Kalogeratos, G., Alexandropoulou, A., & Pierrakeas, C. (2023, July). Digital and Socio Emotional Benefits of the Students and the Teachers from the Implementation of a Steam Education Project. In 14th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA)(pp. 1-8).
  • Kalogeratos, G., Lourida, K., Anastasopoulou, E., Tsogka, D., & Pierrakeas, C. (2024, March). Gender and Age as Factors Affecting the Digital Skills of Primary School Principals. 18th Annual International Technology, Education and Development Conference. Valencia (Spain). 4th – 6th of March. (pp. 1643-1651).
  • Kalogeratos, G., Lourida, K., Anastasopoulou, E., Tsogka, D., & Pierrakeas, C. (2024, March). Information Systems usage in the Greek Primary School. The case of the Prefecture of Achaia. 18th Annual International Technology, Education and Development Conference. Valencia (Spain). 4th – 6th of March. (pp. 1652-1657).
  • Kalogeratos, G., Anastasopoulou, E., & Pierrakeas, C. (2024, July). Myschool: the key role of the information system in the greek public school. A case study on the prefecture of achaia. In EDULEARN24 Proceedings(pp. 9700-9706). IATED.
  • Kalogeratos, G., Anastasopoulou, E., & Pierrakeas, C. (2024, July). Novel Technologies Using Educational Scenarios for Elementary School and Kindergarten Students. In EDULEARN24 Proceedings(pp. 9682-9693). IATED.
  • Katsenos, I., & Pierrakeas, C. (2024, July). A Methodology for Collecting, Processing and Validating Team Members’ Contribution Data in the Academic Environment. In 2024 15th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA)(pp. 1-4).
  • Kalogeratos, G., Gkekas, K., Tseremegklis, C., Anastasopoulou, E., & Pierrakeas, C. (2024, November). The Contribution of Erasmus+ Ka2 to Improvement of Educational Work. The Case of the School Units of the Region of Western Greece. In ICERI2024 Proceedings(pp. 4258-4263). IATED.
  • Kalogeratos, G., Tsogka, D., Tseremegklis, C., Anastasopoulou, E., & Pierrakeas, C. (2024, November). Digital Skills in Education: Bridging the Gap Between Traditional Learning and Modern Technology. In ICERI2024 Proceedings(pp. 4409-4418). IATED.
  • Kalogeratos, G., Travlou, C., Tseremegklis, C., Anastasopoulou, E., Lourida, K., & Pierrakeas, C. (2025, March). Enhancing Educational Outcomes Through Digital Skills: Addressing Lifelong Learning and Distance Education Challenges. In INTED2025 Proceedings(pp. 6720-6730). IATED.
  • Kalogeratos, G., Travlou, C., Tseremegklis, C., Anastasopoulou, E., Lourida, K., & Pierrakeas, C. (2025, March). Enhancing Educational Leadership Through Gamification: Theory and Practice in Primary Schools. In INTED2025 Proceedings(pp. 6690-6700). IATED.

Συγγραφή Βιβλίων

  • Pierrakeas, C., & Koutsonikos, J. (2003). New Technologies in Teleworking. Metaichmio, ISBN 960-375-431-5, Athens.
  • Panagiotakopoulos, C., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2003). The educational software and its evaluation (Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό και η Αξιολόγησή του).Metaichmio [Book in Greek], ISBN 960-375-579-6, Athens
  • Panagiotakopoulos, C., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2005). Educational software design or Design of Educational Software (Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού). Hellenic Open University Publications [Book in Greek], Patras, Greece (Βιβλίο για τη Θεματική Ενότητα ‘ΠΛΗ37 – Πληροφορική και Εκπαίδευση’, του Προγράμματος Σπουδών Πληροφορική).

Κεφάλαια σε Συλλογικούς Τόμους.

  • Kotsiantis, S., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2003). Efficiency of Machine Learning Techniques in Predicting Students’ Performance in Distance Learning Systems. In: Recent Advances in Mechanics and Related Fields, 297-306. Ed. C. Goudas, University of Patras, 2003.
  • Hadzilacos, T., Kalles, D., & Pierrakeas, C. (2008). On Developing and Communicating User Models for Distance Learning Based on Assignment and Exam Data.In: Intelligent Interactive Systems in Knowledge-Based Environments, 104, 137-155. Springer-Verlag Berlin Heidelberg.
  • Pierrakeas, C., Koutsonikos, G., Lipitakis, AD., Kotsiantis, S., Xenos, M., Gravvanis, G.A. (2020). The Variability of the Reasons for Student Dropout in Distance Learning and the Prediction of Dropout-Prone Students. In: Virvou, M., Alepis, E., Tsihrintzis, G., Jain, L. (eds) Machine Learning Paradigms. Intelligent Systems Reference Library, vol 158. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-13743-4_6.
  • Borotis, S., Polymeropoulou, P., Pierrakeas, C., Giannakopoulos, K., & Kameas, A. (2020) Mu.SA: The Emerging VET curricula. In: Kameas, A., Polymeropoulou, P. (eds) The Future of Museum Professionals in the Digital Era – The Success Story of Mu.SA. 21-28. ISBN 978-618-84272-9-7. Hellenic Open University Press.
  • Pierrakeas, C., Polymeropoulou, P., Borotis, S., & Kameas, A. (2020). Α Methodology for realizing VET curricula: The Mu.SA case. In: Kameas, A., Polymeropoulou, P. (eds) The Future of Museum Professionals in the Digital Era – The Success Story of Mu.SA. 29-36. ISBN 978-618-84272-9-7. Hellenic Open University Press.

Διδακτική Εμπειρία [Τριτοβάθμια Εκπαίδευση]

Προπτυχιακά προγράμματα σπουδών

Νοέμ. 1991 – Ιούλ. 1992 Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Συνεταιριστικών Οργανώσεων και Εκμεταλλεύσεων διδάσκοντας το μάθημα ‘Προγραμματισμός ΙΙΙ (DBase III plusLotus 1,2,3 – Προγραμματισμός)’.
Σεπτ. 1998 – Ιούν. 1999 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας το μάθημα ‘Πληροφορική’.
Οκτ. 1999 – Ιούν. 2000 Τ.Ε.Ι. Πατρών, , Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας τα μαθήματα ‘Πληροφορική’ και ‘Εφαρμογές Πληροφορικής στην Νοσοκομειακή φροντίδα’.
Φεβρ. 2000 – Ιούν. 2000 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
Σεπτ. 2000 – Ιούν. 2001 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
Σεπτ. 2000 – Ιούν. 2001 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας τα μαθήματα ‘Πληροφορική’ και ‘Εφαρμογές Πληροφορικής στην Νοσοκομειακή φροντίδα’.
Σεπτ. 2001 – Ιούλ. 2002 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
Σεπτ. 2001 – Ιούλ. 2002 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας τα μαθήματα ‘Πληροφορική’ και ‘Εφαρμογές Πληροφορικής’.
1/6/2000 – 31/5/2001, 1/10/2001 – 30/9/2002

1/10/2002 – 30/7/2003,

1/10/2003 – 30/7/2004,

1/10/2004 – 30/7/2005 &

1/10/2005 – 30/7/2006

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, ‘Τεχνικές Προγραμματισμού’, ‘Δομές Δεδομένων’ και ‘Γλώσσες Προγραμματισμού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ).
Σεπτ. 2002 – Ιούν. 2003 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
Σεπτ. 2002 – Ιούν. 2003 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας το μάθημα ‘Εφαρμογές Πληροφορικής’.
Σεπτ. 2003 – Ιούν. 2004,

Σεπτ. 2004 – Ιούν. 2005 &

Σεπτ. 2005 – Ιούν. 2006

Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
Σεπτ. 2003 – Φεβρ. 2004 Τ.Ε.Ι. Πατρών, Τμήμα Νοσηλευτικής διδάσκοντας το μάθημα ‘Εφαρμογές Πληροφορικής’.
Φεβρ. 2004 – Ιούν.2004 Διδασκαλία στο Μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ’ στο Πρόγραμμα Εξομοίωσης Δασκάλων, ΠΤΔΕ – Πανεπιστήμιο Πατρών.
1/10/2005 – 30/7/2006 Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας Πρακτική Εξάσκηση σε θέματα Λογισμικού’ (που επέχει θέση Πτυχιακής Εργασίας) έχοντας αναλάβει την επίβλεψη δύο επί πτυχίω φοιτητών με τίτλους ‘Συστήματα για Παιχνίδια Στρατηγικής’, και ‘Πιστοποίηση και υλοποίηση αλγορίθμων για δέντρα απόφασης’, του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ).
Σεπτ. 2006 – Ιούν. 2007,

Σεπτ. 2007 – Ιούν. 2008,  Σεπτ. 2008 – Ιούν. 2009 &

Σεπτ. 2009 – Φεβρ. 2010

Τ.Ε.Ι. Πατρών, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας διδάσκοντας το μάθημα ‘Εισαγωγή στους Η/Υ και την Στατιστική’.
1/10/2006 – 30/7/2007,

1/10/2007 – 30/7/2008,

1/10/2008 – 30/7/2009, 01/10/2009 – 30/7/2010,

01/10/2010 – 30/7/2011,

01/10/2011 – 30/7/2012,

01/10/2012– 30/7/2013&

 01/10/2013 – 30/7/2014

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, ‘Τεχνικές Προγραμματισμού’, ‘Δομές Δεδομένων’ και ‘Γλώσσες Προγραμματισμού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ).
14/10/2010 – 31/8/2013 Στο πλαίσιο των καθηκόντων μου ως Καθηγητής Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Πατρών – Παράρτημα Αμαλιάδας, Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία, διδάσκοντας τα μαθήματα:

Ακαδημαϊκό έτος 2010-2011 (από τον Ιανουάριο 2011) – 16 ώρες

Βασικές αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Δομές Δεδομένων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Εξειδικευμένα Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΡΓ, 3×3 ώρες = 9 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 – 32 ώρες

Διαδικαστικός Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Βασικές αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Σημασιολογικός Παγκόσμιος Ιστός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Δομές Δεδομένων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ανάλυση και Σχεδιασμός Λογισμικού (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Εξειδικευμένα Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΡΓ, 4×3 ώρες = 12 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 – 32 ώρες

Διαδικαστικός Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Σημασιολογικός Παγκόσμιος Ιστός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Δομές Δεδομένων (ΕΡΓ, 3×2 ώρες = 6 ώρες)

Ανάλυση και Σχεδιασμός Λογισμικού (ΕΡΓ, 2×2ώρες = 4 ώρες)

Σημασιολογικός Παγκόσμιος Ιστός (ΕΡΓ, 2×2ώρες = 4 ώρες)

Εξειδικευμένα Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΡΓ, 3×3 ώρες = 9 ώρες)

01/09/2013 – 16/08/2016 Στο πλαίσιο των καθηκόντων μου ως Καθηγητής Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, με έδρα την Πάτρα, διδάσκω τα μαθήματα:

Ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 – 33 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Στοιχεία Υπολ. & Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 5×2 ώρες = 10 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 5×2 ώρες = 10 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 – 33 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Στοιχεία Υπολ. & Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 5×2 ώρες = 10 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 3×2 ώρες = 6 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 – 33 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 8×2 ώρες = 16 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

01/10/2014 – 31/7/2015,

1/10/2015 – 31/07/2016

&

01/10/2016 – 31/7/2017

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, ‘Τεχνικές Προγραμματισμού’, ‘Δομές Δεδομένων’ και ‘Γλώσσες Προγραμματισμού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ)
17/08/2016 – 10/06/2019 Στο πλαίσιο των καθηκόντων μου ως Επίκουρος Καθηγητής του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, με έδρα την Πάτρα, διδάσκω τα μαθήματα:

Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 – 29 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 6×2 ώρες = 12 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 – 34 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Διδακτική και Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Περιρρέουσα Νοημοσύνη και Διάχυτος Υπολογισμός (ΘΕΩ, 4 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 6×2 ώρες = 12 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 1×2 ώρες = 2 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 – 34 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Διδακτική και Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Περιρρέουσα Νοημοσύνη και Διάχυτος Υπολογισμός (ΘΕΩ, 4 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 6×2 ώρες = 12 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 1×2 ώρες = 2 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

20/10/2017 – 31/7/2018,

01/10/2018 – 31/7/2019,

8/10/2019 – 31/7/2020 &

05/10/2020 – 31/07/2021

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, ‘Τεχνικές Προγραμματισμού’, ‘Δομές Δεδομένων’ και ‘Γλώσσες Προγραμματισμού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ)
10/06/2019 – σήμερα Στο πλαίσιο των καθηκόντων μου ως Επίκουρος Καθηγητής (από 30/11/2020 ως Αναπληρωτής Καθηγητής και από 06/08/2024 ως Καθηγητής πρώτης Βαθμίδας) του Πανεπιστημίου Πατρών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, διδάσκω τα μαθήματα:

Ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 – 24 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (ΕΡΓ, 1×2 ώρες = 2 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Διδακτική και Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 4×2 ώρες = 8 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 1×2 ώρες = 2 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 – 20 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Διδακτική και Εκπαιδευτική Τεχνολογία (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 – 21 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 – 16 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΕΡΓ, 2×2 ώρες = 4 ώρες)

Μεθοδολογία Έρευνας (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 – 14 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΕΡΓ, 2×1 ώρα = 2 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΕΡΓ, 2×1 ώρα = 2 ώρες)

Μεθοδολογία Έρευνας (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 – 14 ώρες

Τεχνολογία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Τεχνολογία Λογισμικού στην Πράξη (ΕΡΓ, 2×1 ώρα = 2 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΘΕΩ, 3 ώρες)

Ηλεκτρονική Μάθηση – Διδακτική (ΕΡΓ, 2×1 ώρα = 2 ώρες)

Μεθοδολογία Έρευνας (ΘΕΩ, 3 ώρες)

04/10/2021 – 31/07/2022

 

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Πληροφορική και Εκπαίδευση’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Διδακτική της Πληροφορικής’, ‘Πληροφορική στην Εκπαίδευση’ και ‘Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ)
03/10/2022 – 31/7/2023,

2/10/2023 – 31/7/2024 &

01/10/2024 – 31/7/2025

 

Καθηγητής – Σύμβουλος (ΣΕΠ) στο πλαίσιο της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’ (που περιλαμβάνει τα Θεματικά Αντικείμενα ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, ‘Τεχνικές Προγραμματισμού’, ‘Δομές Δεδομένων’ και ‘Γλώσσες Προγραμματισμού’), του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορικής’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) (αντιστοιχεί σε διδασκαλία τριών εξαμηνιαίων μαθημάτων σε ΑΕΙ)

 

Μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών

03/03/2017 – 10/7/2017, 01/04/2018 – 30/9/2018 & 15/3/2019 – 29/7/2019 Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘Διοίκηση Εκπαίδευσης’ του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας, του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, με έδρα την Πάτρα, συνδιδάσκω το μάθημα: Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Πράξη και στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης.
11/11/2020 – 21/2/2021, 08/11/2021 – 28/2/2022, 2/11/2022 –28/2/2023, 12/11/2023 – 29/2/2024 & 1/11/2024 – 28/2/2025 Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘Διοίκηση Εκπαίδευσης’ του Πανεπιστημίου Πατρών, του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, με έδρα την Πάτρα, συνδιδάσκω το μάθημα: Εφαρμογές των Νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας (ΤΠΕ) στην Εκπαιδευτική Πράξη και στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης .
11/11/2020 – 21/2/2021, 20/12/2021 – 28/2/2022, 1/11/2022 – 28/2/20233/11/2023 – 11/2/2024 & 25/10/2024 – 28/02/2025 Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘Ψηφιακή Καινοτομία και Διοίκηση’ του Πανεπιστημίου Πατρών, του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, με έδρα την Πάτρα, διδάσκω το μάθημα: Μεθοδολογία Έρευνας και Σχεδιασμός μεταπτυχιακής εργασίας.

 

Επαγγελματική Εμπειρία

 01/10/1987 – 31/04/2009 Από τον Οκτώβριο 1987 ασχολήθηκα με τον Προγραμματισμό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Λογισμικού) ασκώντας το επάγγελμα του ‘Αναλυτή – Προγραμματιστή Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Μαθήματα Πληροφορικής, Μελέτες Στατιστικής’ ως ελεύθερος επαγγελματίας (ΤΕΒΕ – ΟΑΕΕ).
01/12/2012 – 31/12/2015 Από το Δεκέμβρη 2012 – και τον Δεκέμβριο του 2015 άσκησα ελευθέριο επάγγελμα με αντικείμενο το ‘Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Τεχνολογιών της Πληροφορίας’.
01/11/2022 – σήμερα Από τον Νοέμβριο του 2022 έως και σήμερα ασκώ ελευθέριο επάγγελμα με αντικείμενο το ‘Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Τεχνολογιών της Πληροφορίας’ και την ‘Έρευνα στην Πληροφορική

 

Διοικητικές θέσεις σε ΑΕΙ

 01/06/2000 – 30/7/2006 Βοηθός Συντονιστής της Ομάδας Διδακτικού Προσωπικού (ΟΔΠ) των Συμβούλων – Καθηγητών (ΣΕΠ), της Θεματικής Ενότητας (ΘΕ) ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορική’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).
1/10/2003 – 30/7/2004 Βοηθός Ακαδημαϊκού Υπευθύνου της Ομάδας Διδασκόντων (ΣΕΠ) όλων των Θ.Ε. του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορική’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).
1/6/2006 – 14/10/2010 Υπεύθυνος Συντονισμού στο Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (Ε.Ε.Υ.Ε.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (αρ. απόφ. ΔΕ Ε.Α.Π. 144/22-6-2006 και αρ. πρωτ. Ε.Ε.Υ.Ε.Μ. 136 / 8-5-2008).
1/1/2011 – 15/12/2015 Υπεύθυνος Τομέα (3) Εκπαιδευτικού Υλικού & Περιεχομένου (ΤΕΥΠ) του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (Ε.Ε.Υ.Ε.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
27/10/2011 – 2/4/2012 Ιδρυματικός Υπεύθυνος του Έργου/πράξης ‘Ψηφιακές Υπηρεσίες Βιβλιοθήκης Ανοικτής Πρόσβασης Τ.Ε.Ι. Πάτρας’ (αριθ. απόφ. 1318/20.1.12 του προέδρου του Τ.Ε.Ι.), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘Ψηφιακή Σύγκλιση’, του άξονα προτεραιότητας 7 ‘ΤΠΕ και βελτίωση της ποιότητας ζωής’, του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), του ΕΣΠΑ (2007-2013).
27/10/2011 – 30/7/2014 Ιδρυματικός Υπεύθυνος του Έργου/πράξης ‘Ψηφιακές Υπηρεσίες Τ.Ε.Ι. Πάτρας’ (αριθ. απόφ. 1318/20.1.12 του προέδρου του Τ.Ε.Ι.), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος ‘Ψηφιακή Σύγκλιση’, του άξονα προτεραιότητας 7 ‘ΤΠΕ και βελτίωση της ποιότητας ζωής’, του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), του ΕΣΠΑ (2007-2013).
01/01/2017 – 31/7/2017 Βοηθός Διευθυντή του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορική’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).
1/10/2017 – 31/07/2018 Βοηθός Συντονιστή, της Θεματικής Ενότητας ‘Εισαγωγή στην Πληροφορική’, του Προγράμματος Σπουδών ‘Πληροφορική’, της Σχολής Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).
01/04/2018 – σήμερα Υπεύθυνος Διαχείρισης και Ανθρώπινων Πόρων (Director of Administration and Human Resources) του Εργαστηρίου Dynamic Ambient Intelligent Social Systems (D.A.I.S.Sy.) που δημιουργήθηκε το 2001 του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).
03/12/2018 – 30/06/2019 Αναπληρωτής Επιστημονικός Υπεύθυνος στο έργο με τίτλο: ‘Water GHAims EuroCamp (GHAims)’ του προγράμματος: Erasmus+, Sport (Grant Agreement: 2017-3400/001-001) που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας.
21/01/2019σήμερα Αναπληρωτής Επιστημονικός Υπεύθυνος σε πολύ μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών Έργων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (Ε.Α.Π.). (ενδεικτικά S.I.L.V.HER, YouBrand, V4T, DCDS, DELTA, IN-Tour, MICA/MUSA, LEAD-Online, MuSA, ADA, TOUR-X, GREELCO, IPR4SC, ENCORE, DigiGreeNPost, SpicE, SEER, EDIFY-Edu, CLIP, OpenDCO, 4C-FUTURE SCALE, κλπ).
12/12/2022 – 31/08/2023 Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

Συμμετοχή σε Ερευνητικά και Αναπτυξιακά Προγράμματα (σημαντικότερα)

1-11-1999 έως 31-10-2001. Συνεργάτης στο πρόγραμμα TELNET: Teletraining in New Technologies’ του προγράμματος ‘CONNECT’ το οποίο χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο της ‘European Commission – DG Education And Culture’ της Ευρωπαϊκής Ένωσης με κωδικό 1999 – 1718 / 001-001 INO-PROJECT.

1-9-2001 έως 30-9-2003. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα ‘Προηγμένες υπηρεσίες τηλεματικής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο’ που χρηματοδοτείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας.

1-4-2003 έως 31-8-2005 & 1-9-2006 έως 30-6-2008. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα ‘Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Τ.Ε.Ι. Πάτρας’ στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Μέτρο 2.2: ‘Αναμόρφωση Προγραμμάτων Σπουδών – Διεύρυνση Τριτοβάθμιας’, στο Υποέργο 5 ‘Αυτεπιστασία Τμήματος Λογοθεραπείας ΤΕΙ Πάτρας’, από το Ε.Π. ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ.

1-10-2003 έως 31-8-2008. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα ‘Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου’ που εντάσσεται στο πλαίσιο του Μέτρου 2.2 ‘Αναμόρφωση Προγραμμάτων Σπουδών – Διεύρυνση Τριτοβάθμιας’, από το Ε.Π. ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ.

1/2/2004 έως 31/12/2007. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα ‘ΓΝΩστικά ΣΥλλογιστικά Εργαλεία Στήριξης Αποφάσεων για τη Λογοθεραπεία (ΓΝΩΣΥ-Λ)’ (Υποέργο 7) του Τ.Ε.Ι. Πάτρας, Τίτλος Πράξης: ‘Αρχιμήδης: Ενίσχυση ερευνητικών ομάδων στο Τ.Ε.Ι Πάτρας’.

1-1-2011 έως 15-11-2015. Επιστημονικό προσωπικό στο ΠΕ5.1 ‘Αναπτυξιακές δράσεις του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου του ΕΑΠ’ του Υποέργου 5 ‘Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ)’, που εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου/Πράξης «Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιου, του ΕΣΠΑ (2007-2013).

27-10-2011 έως 2-4-2012. Ιδρυματικός Υπεύθυνος του Έργου/πράξης ‘Ψηφιακές Υπηρεσίες Βιβλιοθήκης Ανοικτής Πρόσβασης ΤΕΙ Πάτρας’, στο πλαίσιο του ΕΠ ‘Ψηφιακή Σύγκλιση’, του ΕΣΠΑ (2007-2013).

27-10-2011 έως 30-7-2014. Ιδρυματικός Υπεύθυνος του Έργου/πράξης ‘Ψηφιακές Υπηρεσίες ΤΕΙ Πάτρας’, στο πλαίσιο του ΕΠ ‘Ψηφιακή Σύγκλιση’, του ΕΣΠΑ (2007-2013).

17-2-2014 έως 11-9-2014. Αξιολογητής Προτάσεων (και Διαιτητής) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) στο ΠΕ2: Δημιουργία Ηλεκτρονικών Συγγραμμάτων – Βοηθημάτων, στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου με τίτλο «Ολοκληρωμένη Υπηρεσία Ελληνικού Συσσωρευτή Ακαδημαϊκών Ηλεκτρονικών Βιβλίων», του ΕΣΠΑ (2007-2013).

27-2-2015 έως 26-5-2015. Επιστημονικό προσωπικό στο ΠΕ4: ‘Επιμόρφωση Διδασκόντων ΕΑΠ’ του Υποέργου 4 ‘Μονάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης (ΜΕΑΕ)’, που εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου/Πράξης «Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιου, του ΕΣΠΑ (2007-2013).

1-4-2018 έως 31-10-2019. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Mu.SAMuseum Sector Alliance (575907-EPP-1-2016-1-ELEPPKA2-SSA)’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

10-7-2018 έως 31-8-2018. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘MOOQ: Μassive Online Open Education Quality’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

6-8-2018 έως 30-6-2019. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Water GHAims EuroCamp (GHAims)’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.

12-11-2019 έως 31-12-2021. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘EUHeritSkills for promotion, valorization, exploitation, mediation and interpretation of European Cultural Heritage’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

12-11-2019 έως 31-12-2021. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘DevOpsDevOps competences for Smart Cities’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

1-1-2020 έως 31-3-2022. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘BIBLIOBoosting digital skills and competences for librarians in Europe’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

20-03-2020 έως 30-09-2021. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα με τίτλο ‘Facilitators of virtual learning (FAVILLE), που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση / Erasmus+.

13-11-2020 έως 10-12-2020. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα με τίτλο ‘Digital competences for Greek citizens’, που χρηματοδοτείται από την Εταιρεία Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.

01-01-2021 έως 31-10-2022. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘NICHENurturing Intangible Cultural Heritage for Entrepreneurship’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

21-05-2021 έως 31-08-2021. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Open Lab for the upskilling of higher educational staff in online Management EducationOLMEdu’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

03-08-2021 έως 10-11-2021. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα με τίτλο ‘Σχεδιασμός και ανάπτυξη πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος στις βασικές ψηφιακές δεξιότητες’, που χρηματοδοτείται από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας Α.Ε. στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

23-12-2021 έως 30-11-2023. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Agile2LearnInnovative Agile Project Based Learning’ που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

14-03-2022 έως 31-10-2023. Επιστημονικό προσωπικό στο πρόγραμμα με τίτλο ‘Training 4 Skills in Virtual Environment (T4SVEN)’, που χρηματοδοτείται από την European Commission στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

01-01-2023 έως 31-12-2023. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘LEARN.INCLearning Incubator for Projectbased Teaching and Training through Research’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

20-03-2023 έως 31-12-2023. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘DigComp Hub (80193)’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

25-09-2023 έως 31-12-2023. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Smart City ASEAN Learning NetworkSCALE (80128)’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

01-01-2024 έως 31-05-2025. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Special Education STEAM Academy SPICE’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

01-01-2025 έως 15-08-2025. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘The STE(A)M Education European Roadmap SEER’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

01-02-2025 έως 31-12-2025. Επιστημονικό προσωπικό στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο ‘Comprehensive methodology for teaching and development of 4Cs in school education using gamification and experiential learning (facilitation of the game experience within the educational process) – 4C-FUTURE’ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.