Στο ΠΜΣ γίνονται δεκτοί 50 πτυχιούχοι Ελληνικών ΑΕΙ (Πανεπιστημίου, ΤΕΙ) ή αναγνωρισμένων ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Αίτηση μπορούν να υποβάλλουν και τελειόφοιτοι Τμημάτων Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προσκομίσει Βεβαίωση Περάτωσης των Σπουδών τους το αργότερο μια ημέρα πριν από την ημερομηνία συνεδρίασης της ΕΑΥ του ΠΜΣ προς επικύρωση του πίνακα των επιτυχόντων. Στην περίπτωση αυτή αντίγραφο του πτυχίου ή του διπλώματός τους προσκομίζεται πριν από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.
Αν ο αριθμός των υποψηφίων είναι μεγαλύτερος των 50 η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών γίνεται με συνυπολογισμό των παρακάτω κριτηρίων, το καθένα από τα οποία αποδίδει συγκεκριμένο αριθμό μορίων:
α) Βαθμός πτυχίου: στρογγυλοποίηση στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο x 4 μόρια,
β) Αναγνωρισμένος τίτλος γλωσσομάθειας που πιστοποιεί την καλή (B2) γνώση της ξένης (αγγλικής) γλώσσας (όπως αυτοί ορίζονται από το άρθρο 1 του Π.Δ.146/2007,την παρ.1 του άρθρου 1 του Π.Δ.116/2006 και τον Α.Σ.Ε.Π.: 5 μόρια (σε περίπτωση που δεν υπάρχει αναγνωρισμένος τίτλος, η γλωσσομάθεια εξετάζεται με ειδική εξέταση),
γ) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα : 0-5 μόρια,
δ) Επιστημονική δραστηριότητα του υποψήφιου (δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, ανακοινώσεις σε συνέδρια) από 0-5 μόρια,
ε) Συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον της ΕΑΥ: ποιοτική αξιολόγηση από 0-35 μόρια.
στ) Προϋπηρεσία σε δημόσιες υπηρεσίες ή οργανισμούς ή σε θέσεις που αφορούν ψηφιακό μάρκετινγκ από 0-10 μόρια
Στην Συνέντευξη του υποψηφίου συνυπολογίζονται:
(i) η εκτίμηση της προσωπικότητάς του,
(ii) η αποτίμηση της πιθανής ερευνητικής δραστηριότητάς του,
(iii) η ποιότητα των απαιτούμενων δύο συστατικών επιστολών.