Skip to main content

ΑΞΟΝΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑ 2022-2023

ΑΞΟΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Α/Α ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΞΟΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
1. Η. Αντωνοπούλου Συμπεριφορά καταναλωτή, νευρομάρκετινγκ, ψηφιακές διαφημήσεις-καταναλωτής, ψηφιακό μάρκετινγκ
2. Σ Σιούτας
Τεχνικές ανάλυσης μεγάλου

όγκου δεδομένων, Τεχνικές εξόρυξης γνώσης και μηχανικής μάθησης, Μη σχεσιακές βάσεις δεδομένων,

Κατανεμημένα συστήματα διαχείρισης

αρχείων

3. Ν Γεωργιάδου  

§ Δημοκρατία, ελευθερία του λόγου, δημόσιο συμφέρον και διαδίκτυο

§ Άσκηση δικαιωμάτων μέσω διαδικτύου, περιορισμοί, θεσμικό πλαίσιο

§ Θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου

§ Διαφήμιση μέσω διαδικτύου

§ Πνευματική ιδιοκτησία και διαδίκτυο

§ Προστασία προσωπικών δεδομένων και ιδιωτικότητα

§ Νομικά θέματα εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης

§ Διαδίκτυο και προστασία των ανηλίκων

§ Ψηφιακή διακυβέρνηση και πολίτες

4. Ι Γιαννούκου Στρατηγικός Σχεδιασμός, Βιώσιμη ανάπτυξη, Διεθνοποίηση, Πολυεθνικές Επιχειρήσεις, Διαχείριση καινοτομίας, Ψηφιακός μετασχηματισμός
5. Π Πέππας Αναπαράσταση Γνώσης και Συμπερασμός, Τεχνητή Νοημοσύνη.
6. Δ. Παπαδόπουλος Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, Πληροφοριακά Συστήματα στη Δημόσια Διοίκηση, Μοντελοποίηση Επιχειρησιακών Διαδικασιών

 

7. Κ Γιωτόπουλος
  • Πληροφοριακά Συστήματα,
  • Αξιολόγηση Πληροφοριακών Συστημάτων
  • Ανάλυση τάσεων απασχόλησης με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης
  • Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού με χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης
  • Κινητή Διακυβέρνηση (Mobile Governance)
  • Πλατφόρμες Ανοικτής Καινοτομίας
  • Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων και Οργανισμών

 

8. Ι Σταματίου Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων, Κρυπτογραφία/Κρυπτανάλυση, Κυβερνοεπιθέσεις και Κυβερνοάμυνα
9. Μ. Ρήγκου Ευχρηστία και Προσβασιμότητα ιστοτόπων, Οφθαλμική Ιχνηλάτηση (Eye-tracking), Ανοικτά Κυβερνητικά Δεδομένα και Εφαρμογές, Τεχνολογία Διαλογικών Πρακτόρων (Chatbots)
10. Χ. Πιερρακέας Υλοποίηση ολοκληρωμένων ερευνητικών εργασιών σε θέμα είτε Ψηφιακού Marketing είτε Ψηφιακής Διακυβέρνησης με έμφαση στη Μεθοδολογία Υλοποίησης.
11. Α Στεφανή Ψηφιακά Επιχειρηματικά Μοντέλα, Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ, Εμπειρία χρήστη σε περιβάλλοντα Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
12. Α. Γαρμπής Πληροφοριακά συστήματα στη Δημόσια Διοίκηση.
Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών σε τομείς της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Μηχανική μάθηση και εξόρυξη δεδομένων.
13. Κ Χαλκιόπουλος Τεχνικές και Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ (SEM), Μέθοδοι Βελτιστοποίησης στις Μηχανές Αναζήτησης (SEO), Διαχείριση & Προγραμματισμός Κοινωνικών Δικτύων (SMM)
14. Λ Θεοδωρακόπουλος Ανάλυση δεδομένων μεγάλου όγκου, τεχνικές μηχανικής μάθησης, τεχνολογίες ψηφιακού μάρκετινγκ